Avagy magyar menni olasz csizma

2017. október 21. 08:00 - Danessz

Villámposzt – mitől rohad a Primerák első sárvédője?

Bár az előző poszt után azt hittem olajcseréig nem történik semmi érdemleges, azért csak megcsináltam magamnak, hogy legyen. Amennyiben ilyen autód van, vagy ilyet szeretnél venni mindenképp olvasd el a cikket

Szóval az úgy történt, hogy hazautaztam. Minden hazautazáskor kihasználom a kert előnyeit, így alapos tisztítókúra veszi kezdetét. Nem csak sima porszívózás, hanem a legkisebb falctól kezdve az ajtók ívei illetve tényleg minden amit csak lehet. Egyszer talán megírom a praktikákat (mint ecsettel való műszerfal takarítás, vagy épp mikroszálas kendő használata porszívó helyett) de amit a hétvégén tapasztaltam az ledöbbentett. Az A oszlopnál ahogy takarítottam észrevettem, hogy egy falevél be volt szorulva az első sárvédőív aljánál.

 21950078_1613732005338425_6086715368196520397_o.jpg

Nosza, hoztam is egy csavarhúzót, de amikor bedugtam olyat éreztem, hogy majdnem kiesett a kezemből… Ugyanis ellenállásba ütköztem, mégpedig olyanba amit az ember nem szívesen érez. Először csak a kis lyukon próbáltam meg kiszedni, de annyira sok jött, hogy módszert váltottam. Hoztam 10-es kulcsot illetve egy csillag csavarhúzót, majd a dobbetét alsó részét félrehajtva, illetve a küszöböt hátrébb hajtva nekiláttam. Borzasztó volt látni mi volt ott. Jó két maréknyi vizes földet szedtem ki ami valami eszméletlen módon be is volt szorulva – tehát még küzdeni is kellett vele. Érzésre a mennyiség valahol félúton lehetett az ív alja és az index közt. Fotóztam, de higgyetek nekem – a valóságban sokkal több, a kép nem adja át. Bárhogy kerestem, nem találtam eltömődött elvezető csatornát, tehát ez bizony ennyire nagyon rosszul van megtervezve. Respekt, hogy ennek ellenére egy csepp rozsda folt nem volt a lemezeken,  körmös ezért a tervezési hiányosságért.

21688099_1613731855338440_4360804475252336689_o.jpg

A másik oldalon sokkal kevesebb anyag jött ki, mint a másik oldalról. De még rengeteg trutyi volt.

Nem volt nálam más amivel tudtam volna valamit kezdeni, ezért mindent kiszedtem amit ki tudtam, de októberben mikor legközelebb lehetőségem lesz erre viszek alvázvédőt, illetve sok-sok tisztítószert. A terv: teljesen leszedem a dobbetétet, a küszöbnél azt a műanyag részt, letisztítom csontszárazra, zsírtalanítok és telibefújom alvázvédővel.  Még akkor is, ha nem tervezem, hogy megtartom szeretném rendben tartani a gépet.

Hamarosan érkezik az olajcsere és egyéb érdekes dolgok, hiszen immár több, mint 9 ezer kilométer beleszaladt a gépbe, szóval időszerű lecserélni. És, hogy mi ment tönkre ez idő alatt? Szpojler: semmi… 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azolaszmelorulettkerek.blog.hu/api/trackback/id/tr1012894844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Avagy magyar menni olasz csizma
süti beállítások módosítása