Avagy magyar menni olasz csizma

2017. április 12. 11:49 - Danessz

Irány Diósd!

535 000 forint, rozsdamentesség és friss műszaki. Mi kellhet még? Irány Diósd!

Igaz, munka után kellett mennem, de sebaj, egy jó autóért megéri. Gyors telefon az eladóval „Tényleg rozsdamentes?” „-Tényleg az” „-De mindenki ezt mondja, szóval most őszintén. Ajtók alja? Csomagtérajtó? Küszöbök?” „-Valóban az, karosszériás vagyok így ez a szakmám”. Sebaj, utazzunk!

Oké, ha tényleg rozsdamentes, megéri. Lelövöm a poént, nem volt az. Elmentem, eltévedéssel együtt puszta 1,5 óra alatt ott is voltam, majd megláttam őt. Elsőre nem is volt vészes. Aztán lehajoltam, a küszöb rozsdállik, de nem vészes (bár már itt gyanús volt), majd körbejártamkor hátsó ajtóról a díszléc éppen lógott lefelé, a rendszámvilágítás tartotta csak, majd a másik oldalon a küszöbből egy nagy arasznyi darab már ki volt rohadva (nem volt fizikailag ott!!!). Közelebb menve megnéztem, az íveket telibefújták festékkel (a barmok még a kerékdobok belsejét se takarták le, ott van rajta a festéknyom), de olyan minőségben, hogy ujjal megkapargatva pereg róla a festék. 5 percig voltam az autó körül, a srácok oda is köszöntek, de oda azért már nem jöttek. Gondolom le kellett volna rakni a cigit…

Azonban utána még visszafelé a vonathoz volt egy… Opel Astra. Szürke. Hát tényleg ez lesz a sorsom?

685 000 forint, magyarországi , 110 000 km (na ja). Viszont rozsda és sérülésmentes, tényleg nagyon guszta állapotban. Kinyitottuk, belenéztünk, alánéztünk tényleg frankó. Elmentünk egy körre, nem kopog nem zörög, jól húz. 110 ezer? Hülyeség. De az állapota alapján pont nem számít mit mutat. Viszont sem ABS, sem klíma. Nem, ezt nem vehetem meg, hogyan adom ezt el? Hiába szép az állapota, de ez így nem ér ennyit. A klíma hiánya miatt igazából semennyit.

Így hát elváltak útjaink, de egy kicsit visszanyertem a reményem a használt autókban, még a végén lehet, hogy találok egy jó állapotú darabot.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azolaszmelorulettkerek.blog.hu/api/trackback/id/tr6312414321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Avagy magyar menni olasz csizma
süti beállítások módosítása