Avagy magyar menni olasz csizma

2017. április 22. 08:50 - Danessz

Miért szégyellni való?

Hát Ím, elkészült. Végül nem jött össze a 300km túra, szerencsésen pont nem készült el az autó papírozása a húsvét előtti hajrában.

Na mindegy, közben volt időm gondolkozni a helyzeten és az autón.

Voltaképp Ferrari... minden részlet a Tovább mögött!

Jelenleg összesen 59 darab 1996-2002 közti Primera van fent eladó. Ha ezt a szárny motívumost nézzük akkor 37. Ha 1,8 benzin akkor 2 darab. Tehát kvázi Ferrari ritkaságú autóról van szó. De miért is?

Tényleg, miért? Hiszen megbízható autó. E mellett tágas, kényelmes, egész jól fogyaszt. De természetesen egyszerű a válasz: Road Presence. Ennek az autónak nincs elég mojo-ja ahhoz, hogy sikeres legyen. Nem egy VW Passat ami megél a nevéből, nem egy csinos Mazda 6 ami a mai napig nem néz ki idős autónak. De nem is Honda, hogy a vérpezsdítő vezetési élmény jusson róla eszünkbe. Ez egy csak egy átlagos Nissan. Átlagos János pedig nem vesz ennyire nagy autót, hanem megveszi az Almerát – vagy amennyiben újonnan vesz akkor csak szeretné magát egy nagyzolóbb autóban mutatni a szomszédnak. Pedig a piacot megnézve, szerintem az egyik legjobb vétel jelenleg (mint típus) ez a generációs Primera. Tudja azt amit egy Focus vagy egy Astra, sőt – friss élmény miatt vezettem bátyám Astráját, attól érezhetően egy nagyobb, komolyabb autó. Pedig mennyibe is került neki az Astra? 900 ezer. Ez? 520.

Még nem mentem vele sokat, egy 60km túra volt vele, mivel a felkapcsolt fényszóró miatt lemerült az akku, és a zsebbikáról tudtuk beindítani. Ennek örömére másnap (a szakadó esőben) nem is tudott beindulni, így lendületből vennem is kell hozzá egy akkumulátort.
Így pedig a gyors hibalista:

 

  • Akkumulátor csere
  • Bal első féknyereg csere – a 60km után lemosattam az autót, és gőzölgött és sistergett rajta a víz + tűzforró volt. Lényegében szerencse, hogy nem mentem így vele egy hosszabb útra egyből, le is égett volna a fék
  • Villog a légzsák lámpa – nem tudom mi lelte, ki kell olvastatni.
  • Kemény a gáz – Gázbowden ellenőrzés, mert a motortérben könnyen jár. Első körben olajozok, ha nem javul, akkor csere.
  • Kalaptartó
  • Ablaktörlők
  • Négy gumi (már megvan, csak el kell menni értük)
  • Tükörlap javítás
  • Váltó lötyög, kb 8-10 ezer forint lesz a felújítás, már összenéztem a szettet
  • Nincs helyzetjelző, csak tompított
  • Hátsó rendszámtábla világításból csak az egyik működik.
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azolaszmelorulettkerek.blog.hu/api/trackback/id/tr7812439785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Avagy magyar menni olasz csizma
süti beállítások módosítása