November huszadika, reggel fél hét. Ülök a laptop előtt, és próbálok valami érdekeset írni. Valljuk be nem könnyű, hiszen bár az autószerelés téma érdekes, de a Nissan nem ad okot arra, hogy ezt sokat gyakoroljam. Mert mi történt az utolsó poszt óta? Az ég világon semmi. A Nexenek jó választásnak tűnnek, legalábbis a kezdődő hidegben kifejezetten jól tapadtak a még száraz aszfalton, de a szakadó esőben is egész jónak tűnt. Ezt leszámítva pedig eljött az olajcsere / olajcsere / gyertyacsere időpontja.
Az olajon változtattam a már korábbi posztban leírt indokok miatt. Végül szlovákiában vettem borzasztó kedvező áron Carlson 5W-40 motorolajat, - 6 litert 4500 forintért - így ez kerül bele. Kíváncsi leszek milyen lesz az autó. Ezt leszámítva végre meglépem a váltóolaj cserét, illetve a gyertya csere is időszerűvé vált. Sőt, utóbbit elkényelmeskedtem, és a gyári periódus szerint tényleg 30 ezer kilométert futott. Régóta gondolkoztam az irídium gyertyákon, és végül úgy döntöttem ezek lesznek a következő időkben bent. Ami borzasztóan érdekelt, hogy milyen lesz a kiszedett gyertya, de teljesen szép, rozsdabarnás árnyalatú volt.
Lényegében ennyi történt. Ha már unalmas poszt lett, legalább rövid.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.