Avagy magyar menni olasz csizma

2017. április 16. 08:10 - Danessz

Megvettem!

Szóval másnap reggel… Még előző este újra megnéztem a teljes piacot. Volt pár a „szórvány” típusokból ami egészen jónak nézett ki (szórvány, mivel alig van belőle),  végül ilyen típust vettem. Megnéztem vétel után 21 darab van fent használtautón az összes (3 van) karosszériaváltozatot belevéve. Szinte Ferrari ( :D 

Reggel Focus kombi, 2005-ből. Tuti rozsdamentes az eladó szerint. Tuti nem az szerintem. Diósdon van (rossz előjel), tömegközlekedés nagyon nincs pont oda. Így ezt kihagyom.

Nissan Primera; kereskedő árulja, de nem veszi fel. Mindegy, dobok egy SMS-t, majd irány a Fővárosi Autópiac, hátha. Ne menjen el a nap feleslegesen, autónézés nélkül; habár tudom, hogy nem fogok találni semmi jót. Mindegy, hív a kereskedő miközben a villamoson ülök, ki tudja ma nyitni a telepet.

Így azzal a lendülettel irány Zugló. Emberünk megérkezik, mondja, hogy nyitva az autó, nyugodtan nézzük körbe, neki még van pár elintézendő dolga bent. Hát nézzük.

Törve nem volt, egységesek a vonalai. Küszöb rozsdamentes. Nyitom az ajtókat, rozsda hírből sem, sehol. Nyitom hátul, pótkerék tartály mintaszerű, sérülésnek nincs nyoma. Befekszem alá, koszos de szép fémeket látok mindenhol. Kezdem érezni a zsibergést. Lényegében rozsda fronton annyira minimális felületi van amit már nem tudom mióta nem láttam. Ilyenkor szoktam egy lépést hátra tenni, és egészében nézni. Sérülés nincs, egy parkolás nem sikerült jól, ezért bal hátul van rajta egy karcos sérülés, de semmi komoly, a lökhárító hátul kicsit repedezett fényezésű (valószínűleg sokat állt napon), kicsit padkázott a felni; de ennyi. Semmi más. Beülök, semmi kopás az ülésen, semmi kopás a bőrkormányon, vagy a váltón/pedálokon. Indítózok, kicsit lassú fordulatról de könnyen indul. Várok egy percet, leállítom beindítom, pöcc-röff,tehát csak sokat állt. Kapcsolok klímát (digitklíma, jihí) ömlik a hideg, lefagy tőle a kezem. Próbálgatom, működik minden (jobb oldali tükörlap törött) aminek kell. Megyünk egy tesztkört. Nem zörög, nem húz félre, a motor szépen veszi a fordulatot.

wp_20170410.jpg

wp_20170410_1.jpg

wp_20170410_3.jpg

Hát akkor ezt én megvettem. Nyugodt szívvel ez az első autó amit hazavinnék; cserébe – ezt haza is vinném!

Így következett 3-4 nap feszült várakozás amíg elkészül a honosítás. Végül 596 000ft lett névre írva mindennel, így csak sikerült betartani a 600 ezres korlátot J

A 3 napban pedig a gyors hibalistára már rá is gyúrok, hogy mielőbb rendbe legyen az autó

Törött tükör – Ahogy néztem ez nem egy vészes összeg, 2-3 ezer forint lesz átvételkor.

Hátulra féktárcsa és fékbetét csere mielőbb, de elöl még rendben vannak. Ezzel együtt fékolaj csere is kelleni fog.

Négy gumi. Rapido, mivel még tengelyenként sem azonosak.

Kalaptartó

USB-s rádió

Amint átveszem az autót, egyből jön is egy kisebb teszt egy 300km túra személyében, az után jelentkezem a részletes hibalistával. Továbbá létrehoztam egy fájlt, amiben pontosan nyomon következő az összes költség az autóval kapcsolatban. Ezt naprakészen fogom tartani.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azolaszmelorulettkerek.blog.hu/api/trackback/id/tr9512416185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Avagy magyar menni olasz csizma
süti beállítások módosítása